Oświadczamy że hańbą i potwarzą jest korzystanie z porządku prawnego w linii prostej pochodzącego z narzuconego stalinowsko-komunistycznego manifestu PKWN przy prowadzeniu naszej działalności .

Działalność nasza jest przejawem działania w warunkach wyższej konieczności i nie ma na celu naruszania  Dekret Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 30 listopada 1939 roku o nieważności aktów prawnych 

władz okupacyjnych  Dziennik Ustaw , 1939 , 102 . poz. 1006

SPRAWDŹ DOKUMENTY:

Dokument 3

Dokument 2

Dokument 1

23 kwietnia 2020

Doniesienie o popełnieniu przestępstwa przez Ministra Zdrowia Szumowskiego

Prokuratura Generalna

Al. Ujazdowskie 11,

00-950 Warszawa

 

wnosi

 

Fundacja " Garda "

ul. Chopina 41 lok 2.

20-023 Lublin

fundacja.garda@op.pl

KRS 0000817772

 

 

reprezentując również Pana

 

Sławomira Franciszka Szymańskiego

zamieszkałego

Bezwola Rokosz 30A

21-310 Wohyń

 

Doniesienie o popełnieniu przestępstwa .

 

W imieniu Fundacji Garda wykonując uchwałę z dnia 15 kwietnia 2020r nr. 1/2020 , jak również z upoważnienia Pana Sławomira Franciszka Szymańskiego składamy zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa określonego w art. 231§1 kk ( Dz.U.2019.0.1950 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny ) oraz art. 231§2 kk ( Dz.U.2019.0.1950 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny ) przez osobnika podającego za ministra zdrowia a posługującego się nazwiskiem Szumowski który w dniu 20 marca 2020 r , dokonał czynności prawnej skutkującej zaistnieniem w obrocie prawnym kolonialno-kompradorskiego tworu państwowego funkcjonującego pod nazwą Trzecia Rzeczpospolita Polska , aktu o charakterze wykonawczym , ogłoszonym w Dzienniku Ustaw pod pozycją 491 , w dniu 20 marca 2020r , sygnowanym nazwą - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020r w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii .

Dokonanie w/w czynności prawnej tj. wydanie rozporządzenia przez funkcjonariusza publicznego w dacie dokonywania tej czynności jak też i w okresie późniejszym nie posiadało i nie posiada logicznego i racjonalnego uzasadnienia którego konieczność takiego postąpienia można by było wykazać i udowodnić wiarygodnymi danymi lub dowodami dającymi się przedstawić w toku logicznego dochodzenia do jedynego i niepodważalnego wniosku .

Brak wiarygodnego uzasadnienia do dokonania czynności prawnej która zaskutkowała wydanie w/w rozporządzenia warunkuje zaistnieniem przekroczenia uprawnień w rozumieniu art. 231§1 kk i 231§2 kk .

 

  1. dacie wydawania rozporządzenia nie istniały żadne wiarygodne dowody na poparcie tezy że na obszarze Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej występuje wzrost zachorowań na wskazany w rozporządzeniu typ wirusa SARS-CoV-2 , nie istniały żadne wiarygodne testy które we wiarygodny i niepodważalny sposób mogły wykluczyć że zachorowania związane z zaistnieniem ciężkiej niewydolności oddechowej nie są powiązane z innym typem i szczepem wirusa SARS powodującego powikłania grypowe lecz są wynikiem wirusa wskazanego w treści intelektualnej rozporządzenia tj. SARS-CoV-2 .

Pomimo braku wiarygodnych dowodów wskazujących na zaistnienie zagrożenia epidemiologicznego oraz pomimo braku podejmowanych działań w zakresie wnikliwego zbadania przyczyn które powodowały zachorowania na grypę , osobnik podający się za Ministra Zdrowia Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej dokonał czynności prawnej która skutkowała szeregiem ograniczeń w zakresie swobód obywatelskich których ograniczanie jest zarezerwowane jedynie poprzez akt prawny rangi ustawowej .

Wskazując w §2 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r obowiązek odbycia obowiązkowej kwarantanny , minister zdrowia w akcie wykonawczym zakreślił upoważnienie dla organów wykonawczych uprawnienie do pozbawienia człowieka wolności co skutkuje zaistnieniem skutku opisanego w art. 231§1 i 2 kk gdyż w obowiązującym w Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej porządku prawnym niedopuszczalnym jest ustalanie w akcie wykonawczym uprawnienia do pozbawiania wolności bez możliwości weryfikacji przez właściwy do tego organ prawidłowości wykorzystania tego uprawnienia .

 

Przymusowa kwarantanna określona w §2 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r , jest uprawnieniem wykonawczym ( nie ustawowym ) które wywołuje skutek pozbawienia wolności , i jest ograniczeniem o jednym z najcięższych gatunkowo i charakterze środków represyjnych rodzącym spotęgowaną patologię prawną z powodu braku instrumentów prawnych do werefikowalności tego uprawnienia .

 

Formułowanie przez funkcjonariusza publicznego Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej uprawnień do pozbawiania obywateli wolności bez możliwości weryfikacji prawidłowości procesu i procedury oraz okoliczności w jakich to pozbawienie wolności występuje jest nie tylko przejawem skutków opisanych w art. 231§1 i2 kk ale też jest przejawem wybitnej patologii prawnej oraz klinicznym przykładem wałachowatości mentalnej osobnika który dokonuje takich rozstrzygnięć .

 

Nie budzi żadnych wątpliwości iż skutki które powstają w związku z wykonaniem w/w rozporządzenia mają charakter natury indywidualnej jak i ogólno-społecznej , posiadają charakter działań wywołujących szkodę interesu publicznego lub prywatnego co w konsekwencji może doprowadzić do załamania gospodarki państwa , jak też może skutkować zaistnieniem śmierci człowieka .

 

Z uwagi na istniejącą sytuację wnosimy o zastosowanie w okresie prowadzonego postępowania wyjaśniającego związanego z popełnieniem przestępstwa w którym przedmiotem wykonawczym jest w/w rozporządzenie , które w dacie sporządzenia zawiadomienia nie zostało zmienione ani uchylone , środka zabezpieczającego w postaci zakazu stosowania w/w rozporządzenia , oraz wszczęcie odpowiedniej procedury mającej na celu wyeliminowanie z obrotu prawnego rozporządzenia które w rażący sposób obraża przepisy rangi konstytucyjnej tj. art. 31 ust. 3 Konstytucji III RP z kwietnia 1997r .

 

W związku z zaistnieniem popełnienia przestępstwa jako wniosek dowodowy wnosimy o :

1. ujawnienie w toku postępowania danych statystycznych z ostatnich 10 lat w których uwidocznione zostały statystyki zachorowalności związane z występowaniem powikłań na wskutek grypy z typu SARS .

2 . ujawnienie w toku postępowania , kopii dokumentacji medycznych które zostały zakwalifikowane jako przypadki zachorowań na terenie Polski będących wynikiem zarażenia wirusem SARS-CoV-2 a które zaistniały w okresie od 01 stycznia 2020r do dnia wydania w/w rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r Dz.U poz. 491 .

3. ujawnienie w toku postępowania dokumentacji z metod jakie były wykorzystywane podczas przeprowadzania testów stwierdzających obecność wirusa SARS-CoV-2 w poszczególnym przypadku zachorowania lub podejrzenia zachorowania w okresie od 01 stycznia 2020r do dnia wydania w/w rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r Dz.U poz. 491 .

4. wykonanie opinii biegłego w zakresie ustalenia występowania stopnia prawdopodobieństwa w stosunku do wykonywanego testu na obecność wirusa SARS-CoV-2 , czy w związku z wykonywanym testem istnieje możliwość stwierdzenia występowania innego typu wirusa niż SARS-CoV-2 , lecz charakter i procedura wykonywania testu dopuszcza prawdopodobieństwo stwierdzenia innego typu lub szczepu wirusa SARS ( np. świńskiej grypy , ptasiej grypy ) i zakwalifikowanie wyniku jako wystąpienie w badanym przypadku wirusa SARS-CoV-2 , choć faktycznie mamy do czynienia w badanej próbce z innym typem wirusa SARS .

5. Wnosimy o przesłuchanie Pana Jerzego Jaśkowsiego - doktora nauk medycznych , posiadającego fachową wiedzę na temat związany z występowaniem i zachorowalnością na wskutek zakażenia wirusem typu SARS .

  1. Zbadanie czy w dacie wydawania w/w rozporządzenia istniał dokument , którego wydanie nie naruszało prawa a który w prawidłowy sposób wypełniałby dyspozycje prawidłowości formalnych podstaw z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 284 i 322) - takim dokumentem mogłoby być rozporządzenie z dnia 27 lutego 2020 r poz. 325 w sprawie zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2 podpisane przez J. Cieszyńskiego , jednak z uwagi na wymogi prawne treści intelektualnej art. 3ust2 ustawy z 5 grudnia 2008 wydaje się że J. Cieszyński nie mógł wydać takiego rozporządzenia gdyż delegacje do wydawania rozporządzeń w oparciu o art. 3 ust2 ustawy posiada osobiście Minister zdrowia ( bak upoważnienia w treści ustawy dla innych osób niż minister ) ponadto ustawa w art. 3ust2 ustawy obliguje ministra do podania okresu na jaki wprowadza się inną chorobę lub zakażenie nie wymienione w wykazie jako zastępczy środek prawny a tego okresu w treści rozporządzenia nie znajdujemy co należy uznać że rozporządzenie z dnia 27 lutego 2020r po dniu 27 lutego 2020 nie wywołuje skutków prawnych , co skutkuje tym że nie jest dopuszczalne używania treści materialnej ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 284 i 322) gdyż nie ma spełnienia warunku opisanego w art. 3 ust 1 ustawy - tj. brak w załączniku do ustawy wymienionego zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2

 

Przeprowadzenie powyższych wniosków dowodowych mają na celu dowieźć i ustalić , że w stosunku do lat poprzednich , w dacie wydawania rozporządzenia , nie występuje na tyle znaczące zwiększenie przypadków zachorowalności wywołanych wirusem SARS-CoV-2 lub innym typem wirusa typu Sars , które pozwoliłyby na sformułowanie wniosku że nastąpił stan epidemii co skutkuje brakiem podstaw do wydawania w/w rozporządzenia dowolnie i arbitralnie określającego zakres ograniczeń ujawnionych w treści intelektualnej tego aktu .

 

Ponadto wniosek dowodowy nr 6 ma na celu udowodnienie że poprzez brak w załączniku do ustawy wymienionego typu zachorowania lub zakażenia w postaci koronowirusa SARS-C0V-2 , uniemożliwia używania jako podstawy prawnej , ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 284 i 322) dla urzędników państwowych do wydawania rozporządzeń wykonawczych w których powodem wydawania jest walka z koronawirusem SARS-CoV-2 .

 

Jednocześnie wnosimy o natychmiastowe zajęcie się niniejszą sprawą gdyż kontynuowanie procederu jaki rodzi treść intelektualna rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r DzU. poz 491cały czs rodzi rażące naruszenie praw i wolności określonych w konstytucji którego skutki odczuwa większość społeczeństwa w stosunku do którego organy wykonawcze dokonują czynności prawnych w oparciu między innymi o to rozporządzenie .

 

 

 

Z uwagi na powyższe wnosimy o ściganie Ministra Zdrowia niejakiego Szumowskiego Łukasza , oraz podjęcie obligacyjnych czynności wynikłych na wskótek działalności zorganizowanej grupy przestępczej składającej się z funkcjonariuszy policji i urzędników służby sanitarno-epidemiologicznej zmuszających do zachowania które nie znajduje żadnego uzasadnienia zarówno w kontekście prawnym jak i bytowym .

 

Ewentualną korespondencję prosimy o wysyłanie drogą elektroniczną na adres fundacja.garda.@op.pl .

 

Z poważaniem

Prezes Fundacji Garda

Sławomir Szymański

 

 

 

Załączniki

1 rozporządzenie z dnia 20,03,2020

2 wyciąg z KRS

3 statut

4 uchwała 1/2020

 

 

FUNDACJA GARDA