Oświadczamy że hańbą i potwarzą jest korzystanie z porządku prawnego w linii prostej pochodzącego z narzuconego stalinowsko-komunistycznego manifestu PKWN przy prowadzeniu naszej działalności .
Działalność nasza jest przejawem działania w warunkach wyższej konieczności i nie ma na celu naruszania Dekret Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 30 listopada 1939 roku o nieważności aktów prawnych
władz okupacyjnych Dziennik Ustaw , 1939 , 102 . poz. 1006
SPRAWDŹ DOKUMENTY:
Prokuratura Generalna
Al. Ujazdowskie 11,
00-950 Warszawa
wnosi
Fundacja " Garda "
ul. Chopina 41 lok 2.
20-023 Lublin
fundacja.garda@op.pl
KRS 0000817772
reprezentując również Pana
Sławomira Franciszka Szymańskiego
zamieszkałego
Bezwola Rokosz 30A
21-310 Wohyń
Doniesienie o popełnieniu przestępstwa .
W imieniu Fundacji Garda wykonując uchwałę z dnia 15 kwietnia 2020r nr. 1/2020 , jak również z upoważnienia Pana Sławomira Franciszka Szymańskiego składamy zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa określonego w art. 231§1 kk ( Dz.U.2019.0.1950 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny ) oraz art. 231§2 kk ( Dz.U.2019.0.1950 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny ) przez osobnika podającego za ministra zdrowia a posługującego się nazwiskiem Szumowski który w dniu 20 marca 2020 r , dokonał czynności prawnej skutkującej zaistnieniem w obrocie prawnym kolonialno-kompradorskiego tworu państwowego funkcjonującego pod nazwą Trzecia Rzeczpospolita Polska , aktu o charakterze wykonawczym , ogłoszonym w Dzienniku Ustaw pod pozycją 491 , w dniu 20 marca 2020r , sygnowanym nazwą - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020r w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii .
Dokonanie w/w czynności prawnej tj. wydanie rozporządzenia przez funkcjonariusza publicznego w dacie dokonywania tej czynności jak też i w okresie późniejszym nie posiadało i nie posiada logicznego i racjonalnego uzasadnienia którego konieczność takiego postąpienia można by było wykazać i udowodnić wiarygodnymi danymi lub dowodami dającymi się przedstawić w toku logicznego dochodzenia do jedynego i niepodważalnego wniosku .
Brak wiarygodnego uzasadnienia do dokonania czynności prawnej która zaskutkowała wydanie w/w rozporządzenia warunkuje zaistnieniem przekroczenia uprawnień w rozumieniu art. 231§1 kk i 231§2 kk .
Pomimo braku wiarygodnych dowodów wskazujących na zaistnienie zagrożenia epidemiologicznego oraz pomimo braku podejmowanych działań w zakresie wnikliwego zbadania przyczyn które powodowały zachorowania na grypę , osobnik podający się za Ministra Zdrowia Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej dokonał czynności prawnej która skutkowała szeregiem ograniczeń w zakresie swobód obywatelskich których ograniczanie jest zarezerwowane jedynie poprzez akt prawny rangi ustawowej .
Wskazując w §2 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r obowiązek odbycia obowiązkowej kwarantanny , minister zdrowia w akcie wykonawczym zakreślił upoważnienie dla organów wykonawczych uprawnienie do pozbawienia człowieka wolności co skutkuje zaistnieniem skutku opisanego w art. 231§1 i 2 kk gdyż w obowiązującym w Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej porządku prawnym niedopuszczalnym jest ustalanie w akcie wykonawczym uprawnienia do pozbawiania wolności bez możliwości weryfikacji przez właściwy do tego organ prawidłowości wykorzystania tego uprawnienia .
Przymusowa kwarantanna określona w §2 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r , jest uprawnieniem wykonawczym ( nie ustawowym ) które wywołuje skutek pozbawienia wolności , i jest ograniczeniem o jednym z najcięższych gatunkowo i charakterze środków represyjnych rodzącym spotęgowaną patologię prawną z powodu braku instrumentów prawnych do werefikowalności tego uprawnienia .
Formułowanie przez funkcjonariusza publicznego Trzeciej Rzeczpospolitej Polskiej uprawnień do pozbawiania obywateli wolności bez możliwości weryfikacji prawidłowości procesu i procedury oraz okoliczności w jakich to pozbawienie wolności występuje jest nie tylko przejawem skutków opisanych w art. 231§1 i2 kk ale też jest przejawem wybitnej patologii prawnej oraz klinicznym przykładem wałachowatości mentalnej osobnika który dokonuje takich rozstrzygnięć .
Nie budzi żadnych wątpliwości iż skutki które powstają w związku z wykonaniem w/w rozporządzenia mają charakter natury indywidualnej jak i ogólno-społecznej , posiadają charakter działań wywołujących szkodę interesu publicznego lub prywatnego co w konsekwencji może doprowadzić do załamania gospodarki państwa , jak też może skutkować zaistnieniem śmierci człowieka .
Z uwagi na istniejącą sytuację wnosimy o zastosowanie w okresie prowadzonego postępowania wyjaśniającego związanego z popełnieniem przestępstwa w którym przedmiotem wykonawczym jest w/w rozporządzenie , które w dacie sporządzenia zawiadomienia nie zostało zmienione ani uchylone , środka zabezpieczającego w postaci zakazu stosowania w/w rozporządzenia , oraz wszczęcie odpowiedniej procedury mającej na celu wyeliminowanie z obrotu prawnego rozporządzenia które w rażący sposób obraża przepisy rangi konstytucyjnej tj. art. 31 ust. 3 Konstytucji III RP z kwietnia 1997r .
W związku z zaistnieniem popełnienia przestępstwa jako wniosek dowodowy wnosimy o :
1. ujawnienie w toku postępowania danych statystycznych z ostatnich 10 lat w których uwidocznione zostały statystyki zachorowalności związane z występowaniem powikłań na wskutek grypy z typu SARS .
2 . ujawnienie w toku postępowania , kopii dokumentacji medycznych które zostały zakwalifikowane jako przypadki zachorowań na terenie Polski będących wynikiem zarażenia wirusem SARS-CoV-2 a które zaistniały w okresie od 01 stycznia 2020r do dnia wydania w/w rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r Dz.U poz. 491 .
3. ujawnienie w toku postępowania dokumentacji z metod jakie były wykorzystywane podczas przeprowadzania testów stwierdzających obecność wirusa SARS-CoV-2 w poszczególnym przypadku zachorowania lub podejrzenia zachorowania w okresie od 01 stycznia 2020r do dnia wydania w/w rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r Dz.U poz. 491 .
4. wykonanie opinii biegłego w zakresie ustalenia występowania stopnia prawdopodobieństwa w stosunku do wykonywanego testu na obecność wirusa SARS-CoV-2 , czy w związku z wykonywanym testem istnieje możliwość stwierdzenia występowania innego typu wirusa niż SARS-CoV-2 , lecz charakter i procedura wykonywania testu dopuszcza prawdopodobieństwo stwierdzenia innego typu lub szczepu wirusa SARS ( np. świńskiej grypy , ptasiej grypy ) i zakwalifikowanie wyniku jako wystąpienie w badanym przypadku wirusa SARS-CoV-2 , choć faktycznie mamy do czynienia w badanej próbce z innym typem wirusa SARS .
5. Wnosimy o przesłuchanie Pana Jerzego Jaśkowsiego - doktora nauk medycznych , posiadającego fachową wiedzę na temat związany z występowaniem i zachorowalnością na wskutek zakażenia wirusem typu SARS .
Przeprowadzenie powyższych wniosków dowodowych mają na celu dowieźć i ustalić , że w stosunku do lat poprzednich , w dacie wydawania rozporządzenia , nie występuje na tyle znaczące zwiększenie przypadków zachorowalności wywołanych wirusem SARS-CoV-2 lub innym typem wirusa typu Sars , które pozwoliłyby na sformułowanie wniosku że nastąpił stan epidemii co skutkuje brakiem podstaw do wydawania w/w rozporządzenia dowolnie i arbitralnie określającego zakres ograniczeń ujawnionych w treści intelektualnej tego aktu .
Ponadto wniosek dowodowy nr 6 ma na celu udowodnienie że poprzez brak w załączniku do ustawy wymienionego typu zachorowania lub zakażenia w postaci koronowirusa SARS-C0V-2 , uniemożliwia używania jako podstawy prawnej , ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 284 i 322) dla urzędników państwowych do wydawania rozporządzeń wykonawczych w których powodem wydawania jest walka z koronawirusem SARS-CoV-2 .
Jednocześnie wnosimy o natychmiastowe zajęcie się niniejszą sprawą gdyż kontynuowanie procederu jaki rodzi treść intelektualna rozporządzenia z dnia 20 marca 2020r DzU. poz 491cały czs rodzi rażące naruszenie praw i wolności określonych w konstytucji którego skutki odczuwa większość społeczeństwa w stosunku do którego organy wykonawcze dokonują czynności prawnych w oparciu między innymi o to rozporządzenie .
Z uwagi na powyższe wnosimy o ściganie Ministra Zdrowia niejakiego Szumowskiego Łukasza , oraz podjęcie obligacyjnych czynności wynikłych na wskótek działalności zorganizowanej grupy przestępczej składającej się z funkcjonariuszy policji i urzędników służby sanitarno-epidemiologicznej zmuszających do zachowania które nie znajduje żadnego uzasadnienia zarówno w kontekście prawnym jak i bytowym .
Ewentualną korespondencję prosimy o wysyłanie drogą elektroniczną na adres fundacja.garda.@op.pl .
Z poważaniem
Prezes Fundacji Garda
Sławomir Szymański
Załączniki
1 rozporządzenie z dnia 20,03,2020
2 wyciąg z KRS
3 statut
4 uchwała 1/2020
FUNDACJA GARDA